poniedziałek, 12 marca 2012

Dramy

   Do tematu dram podeszłam bardzo sceptycznie, ponieważ nigdy nie przepadałam za filmami azjatyckimi. Większość filmów jakie zdarzyło mi się obejrzeć była w temacie akcji i dziwnych latających i bijących się aktorów co zraziło mnie do ich kina. Jednak jakiś czas temu natrafiłam na film " Paradise kiss ", film opowiada o młodej dziewczynie, która za sprawą nowych znajomych postanawia całkowicie zmienić swoje życie,


 trochę przerysowany lecz zaciekawił mnie na tyle że zaczęłam grzebać dalej. Zachwycona urodą aktorki sprawdziłam jej wcześniejsze filmy i tak trafiłam na " Dear friends" . Ten film powinien obejrzeć każdy. Bardzo pouczający, ukazuje prawdę o tzw. przyjaciołach.

 

Co do seriali to jak na razie obejrzałam tylko jeden " Love shuffle  ". Naprawdę wciągający i zaskakujący :) Opowiada o grupie sąsiadów , którzy raz w tygodniu zamieniają się partnerami. Wynika z tego wiele śmiesznych sytuacji, ale nie będę opowiadać bo to po prostu trzeba obejrzeć .


A wy znacie jakieś ciekawe dramy godne polecenia ?

Brak komentarzy: